Translate

2014-08-26

MJ入主R&B音樂名人堂 父親代領獎(2014-8-24)


中文來源:mjjcn.com  作者:Keen
 
 
 
 
邁克爾傑克遜於824日上周日入住R&B名人堂並獲終身成就獎!!父親Joseph出席頒獎禮代兒子領獎。藝術家Nicolosi更當場送了一幅MJ畫像給MJ父親。

Joe
說,看到這個城市為我兒子湧現的愛意,我非常感動。我深深的為那些展現給我的愛和敬意而感動,謝謝你們辦這個精彩的活動。感謝藝術家Nicolosi,謝謝你用這幅美麗的畫來榮耀我的兒子。

MJ
迄今已入主搖滾名人堂(兩次,一次作為J5成員,一次作為獨唱藝人)、舞蹈名人堂(第一個且唯一一個流行搖滾界的人)、歌曲創作名人堂、格萊美名人堂、世界音樂獎名人堂、BET名人堂、好萊塢名人堂(星光大道)、音樂錄影製作人名人堂、靈魂列車名人堂、Hit Parade名人堂、德國ECHO音樂獎名人堂……


Michael Jackson inducted into the R&B Hall of Fame


http://www.jwjackson.com/?p=1731

Mr. Joseph Jackson attended the R&B Hall of Fame and thanked Artist Nicolosi for the dedicated beautiful artwork done in honour of his son Michael. “It was very moving to see and feel all the outpouring of love the city had for my son. I was deeply moved by the love and appreciation they showed me and I thank you all for a wonderful event. To Artist Nicolosi, thank you for the wonderful artwork done in honour of my son”






沒有留言:

張貼留言