Translate

2019-03-01

邁克爾傑克遜多年的髮型師Carol LaMere為MJ發聲

中文來源:Michael-Joseph-Jackson微博

2019-02-24 13:17


Carol LaMere, 作為邁克爾傑克遜多年的髮型師之一,她曾負責讓Michael的頭髮看起來既熟悉又獨特。Carol LaMere為MJ發聲:

我曾為邁克爾傑克遜工作多年,我曾經是他的秘方之一,他就是這麼說我的。我最愛的時光就是他在中東的時候,我喜歡那裡,邁克爾在那裡也很開心,他從所有攻擊他的謊言中恢復了許多……我曾租著一輛巴士,帶著孩子們和父母去邁克爾的夢幻莊園,這是世界上最幸福的地方,他太慷慨了。邁克爾一直陪伴著我的兒子Nikko長大,我的孫女Sky為邁克爾唱過幾次歌……邁克爾為她舉辦生日派對,他會給她唱歌方面的意見,邁克爾曾說過她有唱歌方面的天賦,他就如一位智者一樣。我最喜歡的是同他和3T一起工作的日子……他開懷大笑,直到今天我從來沒有聽到有人笑得如此開心!他從來沒有做過任何不恰當的舉動,我女兒生病,他為她支付了做手術的費用,每年他都為Nikko舉辦生日派對。韋德為什麼要這樣撒謊,太可怕了,邁克爾已被證明是清白的…讓他安息吧……

I worked for Michael Jackson for years..I used to be one of his best kept secrets..Thats what he called me..My favorite time was when he was in the the Middle East.I loved going there..He was so happy!.To heal from all the bullshit lies…Michael was around my son Nikko till he was older..My daughterr Sky would sing for him..a few times. He would give her great advice. HE NEVER DID NOTHING INAPPROPRIATE TO EITHER. .MY DAUGHTER GOT SICK HE PAID FOR HER SURGERY..Every year he threw Nikko a birthday party..Why Wade is lying like this Is horrible. MICHAEL WAS PROOVEN INNOCENCE…LET HIM RIP…
– Carol LaMere
Michael Jackson Hair stylist


沒有留言:

張貼留言