Translate

2013-09-15

Celebrating 25 Years Of Marriage In Neverland by Marina & Henri

來源:百度貼吧邁克爾傑克遜吧   翻譯:佩吉的邁克爾


比利時Marina和她的丈夫HenriVan Asten的故事

 
NL慶祝銀婚紀念日

TMC
MJ FAN CLUB的比利時分部)和其他的歌迷組織一起為MJ舉辦了一場生日PARTY2003——佩吉注)在LA。我和我丈夫從未旅行到那麼遠,但對此十分期待。在LA,我們碰到了其他歌迷,很快就把一張張臉和那些熟悉的名字對上了好。 後來,我們收到了MICHAEL的感謝信,連同去NL的邀請一起。那對我們來說真得很特別。因為日子剛好定在了我們銀婚紀念日這一天。真令人難以置信我們能在那裡慶祝。當NL的大門打開的時候,我至今還記得,你簡直步入了另一個世界。當你進入NL後,看著頭頂的藍天,你會不由自主地得到安全感。

1996年,我和我丈夫不得不將我們唯一的女兒Jessica送回了上帝身邊。但每當MICHAEL來到我們旁邊,比如開一場演唱會或什麼其他的事時,我總能感覺他又把女兒帶回了我的身邊。他是極少數能做到這一點的人。可能是她曾經也跟MICHAEL一樣對這個世界,動物和孩子們有過異樣的熱愛。我雖然不指望能時時都有這種感覺,但對我來說,她能來到我身邊真是太好了,而且我現在又能經歷一次。

因此,我們三個(Jessica在我們心裡)步入了NL 兩隻可愛的小動物正站在門口。我們就這樣認識了一隻象寶寶和一條小蛇。動物們在那兒有一個真正的家。我看到了好多小馬駒。那正是它們的午餐時間。看起來它們可都是享受的正餐規格。我記得所有的蔬菜都切得規規正正的。(希望是邁切的——佩吉)我真正地遇上了一個愛動物的人,當然他也在全身心地愛人。

當我看到那漂亮的小火車站是MICHAEL題獻給母親的時候,我被深深地打動了。我們被邀請野餐。所有的東西都被放到了樹蔭下。我可以察覺出每一件物品背後的含義。就是放鬆下來,盡情享受。雖然這不僅僅在NL會有,但這已經夠了。你再去劇院,喝杯咖啡,隨意吃很多很多的糖果,你就會發現MICHAEL簡直是溺愛來這兒的客人。
他給了我們一個更瞭解他的機會,在他的房子旁走走,看看他和孩子們一起生活的地方。我就是被請進的一個,我帶著對他隱私的尊重,又瞭解了關於他的更多事。

MICHAEL
。我真的希望你能在未來的某天受到鼓舞,重新和我們一起回到那裡,一切都和以前一樣,對嗎?你可以盡情玩樂並和他人分享。我們也決對會給你機會的(是啊,誰不願意去嘛?-———佩吉)你可以在裡面盡情地做你自己,不管別人怎樣說。這是我對你的最高期望了!


我真得覺得我受到了誠摯的歡迎。對於他那美麗的靈魂我簡直沒能用語言來描述。我知道我不會再有那種感覺了,它太特別了。也許我再去一次NL我會把它找回了。
這是我珍藏於心的記憶。我很高興能和我的丈夫,還有這麼多人一起分享。當然,還有我心中的那一個我最愛的人。








by Marina & Henri Van Asten (TMC/MJFC Belgium)

 (MJFC Belgium) was working with others to organize Michael's Birthday Party in LA. My husband and I never travelled that far, but looking forward to do this together with the team. In L.A. we met other teams and could finally see the faces that go with the names.

Later we received a ‘Thank you’ from Michael, with invitation to visit Neverland. That was already special to us. We were just 25 years married, how exceptional to celebrate it at such a place. What I remember most was the feeling I got standing by the gate. When it opens, you step into another world. You are closed in, still with the sky above you, and feel very safe.
In 1996 we had to give our only daughter, Jessica (see image on the right), back to God. Every time Michael is near, with a concert or so, he brings her back close to me. He is one of the very few people who can do this. It is because she shared with Michael the love for the world, the animals and the children. I did not expect to feel it otherwise, but it felt so good to have her with me, to be able to experience it again.
The 3 of us, Jessica in our hearts, stepped into Neverland.

Two small (!) animals stood at the entrance.A baby elephant and snake were introduced to us. Animals have a real home there. I saw the stables and it was just diner time for them. All was super organized, I remember the vegetables cut in perfect way. I like visiting a real animal lover, mostly they are also very kind to people. 

I was deeply touched to see the train station, especially since Michael dedicates it to his mother. We were invited for a pick-nick. Everything was set outside between the shadows of the trees and all could find their selection in the buffet. Just to relax and enjoy. There is no must in Neverland and so much is possible. Just going into the theatre and get coffee and candies. Michael surely spoiled his guests.

He offered us the chance to know more of his life, around his house, his home where he lives with his children. I was allowed, with all respect towards his privacy, to get to know the real Michael a bit more.
Michael, I do hope you will find the courage one day to share this with others to be with them at the same time in Neverland. To enjoy and to share together. And that others will give you the chance to do this, to be yourself, without anyone asking something else of you. That is what I wish for you!

I felt welcome as a guest. It can’t really describe the wonderful spirit, there are no words for that. But I do know I will never feel it again. Not even if I ever was invited back to Neverland.
Since it was unique to me and I will treasure it always in my heart. I’m so happy I could share this with my husband, and all our friends. And of course with the loved one in my heart.
Thank you, Michael!!!


沒有留言:

張貼留言